Garanţie

Pentru întrebări privind administrarea garanţiei vă invităm să ne contactaţi:

Personal: Colegii din filialele UNIX Auto vă stau la dispoziţie.
E-mail: info@unixauto.ro

Dacă aţi fost mulţumit de serviciul nostru de garanţie împărtăşiţi experienţa şi altora, dacă nu, trimiteţi-ne un e-mail cu reclamaţia la adresa: info@unixauto.ro

Termeni generali de garanţie:

Termenul de garanţie este trecut pe ambalajul fiecărui produs. Perioada de garanţie începe în momentul predării produsului către client sau în momentul montării piesei.

Garanţia nu acoperă defecţiunile a căror motive survin după ce produsul a fost predat clientului.

De exemplu, dacă defecţiunea este cauzată de punerea în funcţiune incorectă (cu excepţia cazului în care defecţiunea se datorează unei erori din ghidul de montare), utilizarea incorectă, ignorarea specificaţiilor cuprinse în ghidul de montare, depozitare necorespunzătoare, manipulare neconformă, defecţiuni elementare, dezastru natural.

În cazul unei defecţiuni care intră în garanţie, clientul are posibilitatea în primul rând – în funcţie de alegerea sa – să solicite reparaţii sau înlocuire, cu excepţia cazului în care îndeplinirea revendicării garanţiale este imposibilă sau dacă ar duce la un cost suplimentar disproporţionat pentru companie comparativ cu alt caz garanţial, luând în considerare valoare serviciului în stare perfectă, condiţiile contractuale şi conflictul de interese cauzat clientului.

În cazul în care service-ul nu se angajează pentru a repara sau a schimba produsul, acesta nu va putea onora interesele consumatorului în termenul stabilit de această obligaţie sau în cazul în care interesul consumatorului pentru reparaţie sau schimbare a încetat, clientul – la alegere – poate solicita contravaloarea produsului, reparaţia se poate efectua pe cheltuiala service-ului sau se poate rezilia contractul.

Nu se reziliază contractul din cauza unei erori nesemnificative.

Clientul îşi poate schimba opţiunea aleasă.

Costul de schimbare a opţiunii este suportat de către client, cu excepţia cazului în care schimbarea opţiunii se datorează companiei sau dacă tranziţia a fost justificată.

ţinând seama de caracteristicile produsului şi de funcţionarea corectă aşteptată, reparaţia sau schimbarea produsului trebuie să se efectueze într-un termen rezonabil, în interesul clientului.

Compania se străduieşte să repare sau să înlocuiască piesa în termen de 15 zile.

În timpul reparaţiei pot fi încorporate în piesă doar elemente noi.

Costurile legate de îndeplinirea obligaţiei garanţiale sunt suportate de companie.

Pentru mai multe detalii cu privire la garanţii colegii noştri fin filialele UNIX Auto vă stau la dispoziţie.

Facebook
UNIX Auto SRL. va informeaza ca vizualizarea si navigarea pe paginile web ale companiei In declaratie juridica inseamna acceptarea celor prezentate. Operator de date cu caracter personal: 33009
Copyright 2019 © Toate drepturile rezervate| 400632 Cluj-Napoca, Strada Fabricii nr. 118.| (+40) 264 501 899 | info@unixauto.ro| Regulament protectia datelor| Hartă pagină web