Codul Etic precum un „act constitutiv” sintetizează valorile, ideile și convingerile adoptate al Grupului UNIX. Acestea sunt acceptate, urmate si transmise mai departe noilor membrii.


FILOZOFIA

„Misiunea noastră, a angajaților, este să oferim soluții eficiente pentru problemele și nevoile partenerilor, prin prisma cărora societatea UNIX Auto să fie lider de piață și o afacere profitabilă care asigură pe termen lung angajaților săi loiali un loc de muncă stabil, cinstit și un trai decent.”

“Cea mai importantă „Valoare” al UNIX Auto sunt „Oamenii” care alcătuiesc comunitatea.”

“Suntem o echipă de profesioniști, talentați.”

“Ne străduim pentru atingerea excelenței și dorim să fim cei mai buni. Ne stabilim într-un mod conștient obiective proprii și ne străduim să le atingem.

Pasiunea noastră: Credem că principalul factor al succesului nostru este pasiunea pentru profesia noastră.

Fragmente din Codul Etic al UNIX Auto

Despre compania noastră:

Principala activitate a companiei noastre este vânzarea, în Ungaria fiind lider de piață în distribuirea și vânzarea pieselor auto. Prioritatea noastră este să oferim deservire profesională partenerilor și să identificăm nevoile viitorilor noștri parteneri.

Unix Auto este prezentă în trei țări (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale, pe când în Ungaria aproape 100 de filiale deservesc partenerii companiei.

Suprafața totală a Centrului nostru din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m². Depozitul nostru complet cuprinde peste 9 milioane de piese.

Din Centrul nostru Logistic, situat in Sectorul IX, livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul nostru auto deținând peste 2.000 de mașini.

Toate livrările noastre sunt în regim strict, astfel încât sistemul nostru de livrare este extrem de rapid, precis și fiabil.

Avem o infrastructură informatică modernă și unică în segmentul comercial. Suntem considerați inovatori, datorită sistemului propriu de management al companiei, precum și datorită programului propriu de căutare și identificare piese.

Colegii din Biroul Central din Budapesta si colegii din Centrul Logistic își desfășoară activitatea într-un mediu modern, iar în cadrul restaurantului propriu oferim reduceri semnificative pentru servirea mesei.

Pentru angajații noștri, oferim îmbrăcăminte de lucru, în funcție de poziție, care poate să conțină un set complet de haine vară - iarnă și pantofi de protecție.

Pentru noi, solidaritatea este o valoare de bază, de aceea organizăm în mod regulat programe de team-building pentru angajați, pentru copiii noștri de Moș Nicolae, iar de Ziua Femeii oferim diverse cadou colegelor.

În România UNIX Auto ocupă o poziție importantă pe piața componentelor auto. Suntem prezenți în mometul de față cu peste 60 de filiale, număr în continuă creștere. Echipa UNIX Auto este formată din peste 1000 de angajați.

Sediul central UNIX Auto se regăsește în Cluj-Napoca, iar cel mai mare depozit este în București Sector V, pe Soseaua Viilor nr. 14. Acest Centru Regional are o suprafată de 3600 m², deservind la standarde europene partenerii companiei și alimentând zilnic stocurile a peste 40 de filiale din țară.

Te așteptăm in echipa UNIX, alătură-te echipei!



PROCESUL DE APLICARE

Înainte de a trimite cererea ta, te rugăm să citești cu atenție sarcinile și cerințele poziției. Dacă îndeplinești criteriile descrise, poți deschide formularul de cerere făcând clic pe butonul „Candidez pentru acest post”.

Pe lângă introducerea informațiilor tale personale în formular, te rugăm să completezi câmpurile obligatorii. Acestea pot fi diferite pentru fiecare poziție în parte.

După citirea și acceptarea Regulamentului și declarației privind protecția datelor cu caracter personal se poate continua procesul de aplicare.

Făcând clic pe butonul "Aplic pentru acest post", poți trimite cererea ta. Astfel, datele tale și documentele atașate vor fi înregistrate în baza noastră de date.

Îți vom trimite un e-mail de confirmare cu privire la solicitarea ta la adresa de e-mail pe care ai introdus-o, în care vei primi informații despre aplicarea ta (poziția aplicată, identificator).

În cazul în care nu ai primit e-mail de confirmare, ar trebui să verifici Spam-ul din contul tau.


PROCESUL DE RECRUTARE

1. Preselectarea CV-urilor încărcate:

După înregistrarea cererii tale în baza noastră de date, un coleg sau Managerul din cadrul departamentului HR va examina și va compara CV-ul tău cu cerințele menționate pentru poziția aplicată.

În termen de 10 zile de la depunerea cererii, îți vom trimite un e-mail în care te informăm despre etapa în care se află candidatura ta în procesul nostru de selectare.

Candidații care au fost preselectați pot întâlni următoarele metode de selecție:

  • Discuție personală, interviu
  • Interviu prin intermediul Skype-ului
  • Teste profesionale / lingvistice / calificare / personalitate
  • Practică / sarcină situațională

Etapele și complexitatea procesului de selecție pot varia în funcție de caracteristicile poziției.

Dacă ai aplicat în Centrul Logistic pentru o poziție de Magazioner

Dacă ai aplicat pentru o poziție de Magazioner, colegul nostru te va contacta în următoarea zi lucrătoare pentru a stabili data când vei participa la o informare de grup.

În cadrul acestei informări vei primi detalii despre poziția din depozit, poți adresa întrebări pentru colegul/a de la HR / Manager.

Această informare se va termina cu un scurt test de capacitate și cu o discuție personală cu colegul de la HR.

În cazul în care ai fost ales și îți place poziția, colegul de la HR va începe procesul de angajare.

2. Interviu Etapa I:

În cazul în care experiența și cunoștințele tale corespund poziției pentru care ai aplicat, colegul nostru te va contacta prin telefon pentru a stabili data întâlnirii. În cadrul unei întâlniri personale, colegul de la resurse umane / managerul va avea ocazia să evalueze abilitățile tale profesionale, motivația personală și la rândul tău vei primi informații despre sarcinile poziției.

3. Interviu Etapa II:

Dacă experiențele primului interviu sunt reciproc pozitive, colegul nostru te va contacta prin telefon pentru a stabili data următorului interviu, la care va fi prezent Managerul departamentului.

În cadrul interviului pot fi folosite diverse metode de evaluare, în funcție de poziție. Acestea pot fi teste (teste profesionale, lingvistice, teste care trebuie completate la fața locului sau teste de abilități) sau exerciții situaționale.

VPentru poziții de Management sau alte poziții Administrative:

4. Test de personalitate online

Dacă ai candidat pentru o poziție de Management sau pentru o poziție administrativa pentru sediul social, procesul de selectare va fi finalizat prin completarea unui test de personalitate online. Completarea se va face face de acasă sau orice locație dorită, într-un mediu liniștit, unde conexiunea de internet este stabilă. Este nevoie de aproximativ 20-30 de minute pentru a finaliza testul.

5. Realizarea unui interviu de referință

Pe parcursul procesului de selecție, te vom ruga să ne pui la dispoziție un contact telefonic de la fostul tău manager (sau chiar actualul, dacă este posibil) pentru a solicita o referință telefonică. Conversația va avea o durată de aproximativ 10-15 minute, vor fi întrebări legate de activitatea operațională, despre experiența de lucru alături de tine.

6. Finalizarea procesului de selecție:

În cazul în care ai fost selectat:

Vei primi de la Companie o ofertă financiară în format scris, aferentă poziției.

În cazul în care vei accepta oferta noastă financiară, vom începe procesul de angajare.

În cazul în care nu putem continua procesul de selecție pentru poziția discutată:

Dacă nu putem continua procesul de selecție, vom trimite un e-mail de înștiințare asupra încetării procesului. În cazul în care decizia de încetare a procesului de selectare se va lua după etapa a doua, te vom anunța telefonic.

În cazul în care nu putem continua procesul de selecție pe baza experienței și cunoștințelor tale profesionale, dar considerăm că ești potrivit pentru o altă poziție deschisă, colegul/-a nostru/a de la HR va discuta cu tine despre participarea ta într-un alt proces de selecție.

Alte informații

Datele tale vor fi gestionate în baza noastră de date, respectând legislaţia actuală privind protecţia datelor cu caracter personal.

Compania noastră oferă informații corecte pe parcursul fiecărei etape din procesul de selecție, însă în orice moment ne poți adresa întrebări, contactându-ne la următoarea adresă de e-mail:
hr@unixauto.hu



Facebook
UNIX Auto SRL. va informeaza ca vizualizarea si navigarea pe paginile web ale companiei In declaratie juridica inseamna acceptarea celor prezentate. Operator de date cu caracter personal: 33009
Copyright 2016 © Toate drepturile rezervate| 400632 Cluj-Napoca, Strada Fabricii nr. 118.| (+40) 264 501 899 | info@unixauto.ro| Regulament protectia datelor| Hartă pagină web