Comandă lansată prin pagina web

Comenzi

Comenzi pot fi lansate de către persoane fizice înregistrate în programul nostru, sau de Parteneri în baza codului de client.

Utilizatorul, după lansarea comenzii primeşte confirmare prin e-mail. În cazul în care această confirmare nu este primită de Utilizator într-un termen rezonabil, în funcţie de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore de la trimiterea comenzii nu ajunge la Utilizator, Utilizatorul va fi scutit de obligaţia contractuală sau de obligativitatea ofertei. Comanda şi confirmarea comenzii vor fi considerate primite de către Furnizor, respectiv Utilizator atunci când devine disponibilă pentru acesta. Furnizorul exclude responsabilitatea pentru confirmare în cazul în care confirmarea nu este primită în timp util deoarece Utilizatorul a dat o adresă de e-mail greşită în timpul înregistrării sau nu poate primi mesajul de confirmare datorită faptului că spaţiul de stocare al contului de e-mail s-a umplut. Utilizatorul înainte de a termina procesul de comandă poate revenii întotdeauna la faza anterioară unde poate corecta datele introduse. În timpul procesului de comandă există posibilitatea de a vizualiza sau modifica conţinutul coşului, în cazul în care coşul de cumpărături nu conţine cantitatea pe care doriţi să o comandaţi, se poate şterge conţinutul coşului prin apăsare pe butonul X. După acestea cantitatea necesară de produs care trebuie comandată trebuie reintrodusă în coşul de cumpărături. Dacă Utilizatorul doreşte să şteargă unul dintre produsele din coş, poate efectua acest lucru prin apăsarea butonului X de lângă produs. În timpul comenzii, utilizatorul are posibilitatea de a corecta/şterge datele introduse în comandă. După ce vă conectaţi pe pagina web aveţi posibilitatea de a schimba filiala de la care doriţi să preluaţi comenzile. Click pe filiala de deservire şi apare filiala actuala de deservire (pe partea dreaptă) după care în link-ul superior (Piese auto – UNIX Auto > Acceptanţi card > Unix piese auto) click pe “Acceptanţi card” şi aici aveţi posibilitatea de a selecta filiala de deservire dorită iar după deschiderea detaliilor despre filială prin click pe propoziţia ”De acum aici să vină comenzile mele” se schimbă filiala de deservire. În cazul în care nu aţi reuşit modificarea filialei de deservire, vă invităm să-i contactaţi pe colegii noştri prin e-mail la adresa: info@unixauto.ro

Condiţii şi cheltuieli de livrare

Persoanele fizice şi Partenerii Card Auto UNIX au disponibilă doar şi exclusiv opţiunea de a prelua personal produsele comandate din filialele noastre. Preluarea personală a produselor este gratuită nu se percepe nicio taxă sau comision, se achită doar contravaloarea produselor comandate.

Pentru Partenerii care au Cod Partener şi avem semnat contract comercial, putem oferi şi servicii de livrare a produselor comandate, pentru detalii vă invităm să-i contactaţi pe colegii noştri de la filiala de deservire. Lista filialelor noastre.

Plata

Persoanele fizice şi Partenerii Card Auto UNIX pot achita numerar sau prin card bancar contravaloarea produselor în momentul preluării personale din filialele noastre.

Facebook
UNIX Auto SRL. va informeaza ca vizualizarea si navigarea pe paginile web ale companiei In declaratie juridica inseamna acceptarea celor prezentate. Operator de date cu caracter personal: 33009
Copyright 2019 © Toate drepturile rezervate| 400632 Cluj-Napoca, Strada Fabricii nr. 118.| (+40) 264 501 899 | info@unixauto.ro| Regulament protectia datelor| Hartă pagină web